Babyshower :)

Måste bara börja med att skriva, igår innan vi skulle stick iväg till Frida så letade jag som en tok efter min kamera. Jag hade för mig att jag såg Bella med den på morgonen. Jag blev iaf tvungen att åka så fick strunta i det. Så i morses så gick jag in till hennes lekrum o börjader leta men hittade den inte där heller. Men vet ni vart ungen lagt den?!.............
I MJÖLKKANNAN som e vatten i. Så där låg den o flöt!! haha jaja men man får skylla sig själv när man inte tar den ifrån dom med en gång när man ser det.

Igår va vi ju iaf på babyshower hos Frida!! Jätte mysigt var det!! Frida va så fin och hon hade gjort så goa räksmörgåsar, kladdkaka och morotskaka :) En jätte lyckad shower :) utav oss fick hon en bodybutter som vi visste hon tänkt köpa och även leran till kristallhjärtat!! Så himla fint är det! Jag får väl sno lite bilder från Ciaochtindra.blogg.se då haha ;)















Vi & våra prinsessor <3





Kristallhjärtat Izabella fick i doppresent utav sina gudföräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0