Heminredning :)

Jag satt precis o kollade massa bilder och så på nätet. Va mycke fint de finns alltså!!! Man blir ju tokig :)



Skulle vilja ha en kökssoffa sen nån gång under talrikshyllan som ska upp i köket. Hade varit så himla fint!



Skulle varit fint att ha en i hallen eller i vardagsrummet också om man får plats me de haha :)



Kistor e ju så himla charmiga. Kom ju på att jag har ju en jätte fin brudkista, som min pappa gjorde till mig för många år sedan. Funderar på att måla den vit så att den matchar in här för just nu står den nere i gillestugan.
(skulle tagit kort på den men kom på att jag inte har någon kamera just nu ju hehe)



Skulle vilja ha något gammalt charmigt skrivbord, så de hoppas jag att vi hittar.



Ska ju köpa en vit fågelbur tänkte jag. Men funderar även på att köpa mig en turkos. Tycker den är jätte söt!! Den jag har nu är ju brunrostig och den känns så höstig!!

  

Izabella har ju denna lilla bänk på sitt rum, nu när jag gick förbi den funderade jag på om de inte hade varit snyggt att slipa den lite och skriva text på den.. Vi får se.. Mycke annat jag ska göra innan. Måla mitt fönster jag fick av svärmor. Måla en eller två talrikshyllor (fick en utav Cia nu i söndags, den va hur fin som helst!!! Tack gumman) så vi får väl se på det.. :)



Det är ju så himla roligt med heminredning!!!  :))
Längtar så tills vi fått målat trappen vit också, de kommer att göra sååå gott!!
Men sa till Niklas att vi lugnar oss lite med huset nu när dräneringen är färdig så att vi kan njuta av sommaren som förhoppningsvis snart kommer?!
Men sen till hösten så får vi köra igång igen haha..



Tänk att min stora tjej har varit så liten och legat inne i mig mage.. De e ju ofattbart!!!



Mammas stora tjej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0