Onsdag

Ja nu va de ett tag sedan jag skrev igen. Min kamera låg ju och gotta sig i mjölkkannan som va full i vatten i över ett dygn. Testade att sätta på den igår och då fungerade den bannemej :) Eller a, man ser ingenting på displayen men man kan ta kort med den och bilderna blir som vanligt när man kollar på dom på datorn. Blir ju nästan som förr, när man lämnade in kamerafilmen och man visste inte alls hur bilderna såg ut :) Tycker jag fick tagit en del bra bilder idag även fast jag inte såg nått :)

Ja, i fredags va vi ju på fest i gbg. Hur bra kväll som helst!!! Riktigt lyckad. Ni kan ju kolla bilderna på Ciaochtindra.blogg.se om ni inte redan gjort de ;)
Annars jobbade jag hela helgen.

I måndags var Katti och lilla Thea här på besök. Va jätte mysigt att ha dom här och blev så förvånad att dom hade med sig paket till mig när dom kom. (visar bild nedanför) Så himla gulligt verkligen!!

I tisdags åkte jag och Bella in till stan och träffade Cia, Tindris och Fridis :) Kollade efter kläder till midsommar på 4her. Cia fick köpt sig en jätte fin klänning, jag köpte mig en jätte söt men den e svart så den tar jag nog inte på midsommar. Men jag fick även köpt mig ett vitt sött linne så de kanske får bli de då iaf :)

Idag hämtade jag och Bella upp Sara och Kaylie å så åkte vi till min faster på tjörn. Lika mysigt som vanligt!!! Satt bara och tjötade och åt god mat :) Sen kom även Lina och Marielle ut också!! Mycke trevligt ;)


Idag hos faster..




Tog ett bad när vi kom hem..





Detta fick jag av Katti och Thea :)



Detta köpte jag mig igår..





Köpte mig även en mintgrön fågelbur idag :)  Så här såg den ut som jag hade innan..



Och så här ser den nya ut.. Köpte även dom två ljuslyktorna.. Ska köpa nya bordtabletter också!!



Fick blommor av älsklingen i måndags så just nu e de dom som får stå på bordet ;)



Natti natti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0