weeeiiiiiiiiiiiii

Okeeeeej.. Nu va de jäkligt länge sen jag skrev. Så nu kan ni förvänta er massor med bilder iaf hahaha. 

I fredags så åkte jag och Bella in till Emma och Wilma o åt frukost, sen drog vi till stan en sväng och sen drog vi ut till  Bodele där Cia, Tindis, Myra och Hampus var. Va hur gott som helst. Och barnen tyckte ju det var så skoj!! Izabella hon älskade det!! Hon höll på och geggade massa i leran och sen badade hon. Hon ville aldrig gå upp! :)

















Sen plaskade hon lite i poolen när vi kom hem :)



Får ha lite koll på pappa o grävmaskinen också




Här åker i a f Izabella grävmaskin med pappa, å de va skoj!! :)


Här är de liksom inte dockor som gäller, utan GRÄVMASKIN JA haha


Johan va så go och erbjöd sig att hjälpa Niklas att dränera så han, Susanna och Noelle dök upp här i söndags. På måndagen skulle Susanna jobba så då hade jag ungarna medans killarna va ute och grejade.
Gick hur bra som helst och dom lekte jätte bra! De va sen på eftermiddagen Izabella började bli väldigt sotis så fort jag ens titta på Noelle typ, men de gick allt bra :)



Jag o Susanna stod och lagade mat i köket på kvällen och när vi vänder oss om så har Noelle tagit på sig Izabellas glasögon, då kunde vi inte hålla oss för skratt goa ungar!! :)

Izabella ba´  What a fuuuck hahahaha










Izabella fick massa söta kläder utav Noelle :))


Bella fick prova mina gamla Lederhosen här om dagen.. Tyskt ska de va ;)
Fattas bara en öl och en bratwurst i handen typ :)




Jag va ju sjuk i förra veckan så då va Izabella hos min mamma i två dagar, och då hade hon ramlat på lekplatsen och fått fläskläpp..











Jonna och Alvin kom förbi på oväntat besök här om dagen :)


Idag på kvällen, ostbågar och kinder fick min duktiga snälla tjej idag :)




Imorgon ska vi fira Markus student!! :) Fick slå in hans presenter här för en stund sen :)


Klänningen o skorna köpte jag igår, den gröna kjolen för några dagar sen men den får nog bytas, alldeles för stor!


Dessa köpte jag till mig, får se om jag behåller dom. Ska prova å så här hemma. :)





Vill avsluta detta inlägg med att säga JÄTTE STORT GRATTIS till mina goa vänner Katti och Anderas som förlovade sig i söndags på lilla goingens dop!! Katti visste ingenting och modigt av Andreas att gå ner på knä så framför alla!!! :)

Man blir ju helt tårögd bara utav kortet!!


<3  Är så glad för er  <3


Va förresten och hälsade på Katti och Thea en sväng idag. Hon är verkligen så underbar den lilla skiten. Skrattar hela tiden verkligen. Så mycke så att hon spyr hela tiden haha :) 

Nä natti natti nu blir de deck i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Cia B

Men gud va roligt för Katti och Andreas ... speciellt för Katti som inget visste :)

På bilden där Noelle har Bellas glasögon så ser det faktiskt ut som att Bella tänket "What the fuck" Haha, så söta tillsammans :)

2011-06-10 @ 08:19:57
Postat av: Katarina

Åhh sån liten goding ni har josefin!! Såå fin verkligen! :) o fin klänning, den har ju Thea med o ja köpte dom skorna för inte så längesen så hon kan ha det på midsommar! :) TACK för gratulationerna också, snacka om chockad över att han fria! :D nu blir det BVC för vår del sen göken en sväng! :) puss

2011-06-13 @ 10:08:29
URL: http://ernflykt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0