Kalas

Igår va vi på kalas hos svärmor! God mat och hur mysigt som helst!

Så här såg jag o Bellizen ut




Vi satt och mös med kattungarna i soffan, dom e ju bara sååååååå söta!!!






Skit i han på bilden å kolla bakgrunden!! ett förnster o en kista åååå :)

haha ÄLSKLING <3




Detta fick Bella av Pia, Max och Emma. Så himla snällt!!


Va ju på överby innan vi åkte hem till svärmor också. Köpte en matta till Izabellas rum, en vit tunn skjorta till mig, två söta plastblommor och lite smått. Ska snart lägga upp lite bilder på bellas rum.


Kommentarer
Postat av: Cia

Ååå va jag saknar min Bella nu!!!!!!!!!!

2011-03-28 @ 19:43:31
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0