Emaus m.m :)

Igår åkte jag o Bellizen in till Cia och Tindris. Möttes på stan, gick o köpte solkort, köpte lite gottit och sen drog vi hem till Marie och bara käkade och hade jätte mysigt! Sen somnade Izabella typ vid 19 tiden och jag och niklas somnade tidigt i var sin soffa vi också!


Idag åkte vi en sväng till Emaus, såå mysigt. Grillade korv och drack varm choklad och åt bullar :) Idag har Izabella gått hur bra som helst. Hon gick ändra från soffan till tv-bänken (typ 2 m eller nått) Duktig tjej :) Hon blir jätte glad när jag säger de till henne haha :)


Ååå jag kommer bara på mer och mer saker jag vill ha till hemmet. Jag vill ha ett gammalt fönster (med kanske spegelglas i) eller en gammal sliten dörr och en typ mjölktunna.


Men jag o niklas pratade på att kanske försöka dra till Ikea på måndag och köpa lite saker till Izabellas rum iaf. Och kanske ett skrivbord till hallen. Vill egentligen köpa lite shabby barnmöbler till Bellas rum men har inte hittat nått direkt än. De jag vet att jag skulle vilja ha är ju en kista som hon kan ha lite leksaker å så i. Men gäller ju att hitta en också då. Fanns en brun på loppisen jag va på i torsdags, hittar man ingen annan kan man ju kanske köpa den och måla den vit. Vi får se. :)

Hos Marie :) Mina älsklingar!! <3

 Tindra mummsar så gott hehe :))


Gudmödrarna övar på att gå med Bella :)


En dagens på mig (hur sjukt kändes inte de då) hahaha


Innan Emaus :)


Emaus


























Detta va förresten det Izabella fick på sin 1 års dag :)





Och här deckade hon efter vällingen i sitt prinsesstält!! :)






Kommentarer
Postat av: Cia B

Roligt att hon gillade tältet :) Hon sover ju bara för skönt asså :)

2011-03-21 @ 07:50:24
Postat av: cia

Snygging va roligt att du har börjat blogga så mycke:)

2011-03-23 @ 22:16:55
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0