Huset :)

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder på vårat hem. Kan vara kul att se hur det förändras med tiden :) Synd bara att man inte har kvar bilderna på hur det såg ut innan vi flyttade in här.

HALLEN





Har bytt ut alla dörrar på nedervåningen utom en
(dörren ner till källaren, den man ser i spegeln)




VÅRAT SOVRUM





IZABELLAS RUM





GÄSTRUM



LEKRUM





KÖKET











VARDAGSRUMMET


















Mitt senaste inköp :) men är inte nöjd med att ha den på bordet så ska nog hänga upp den.


*Så de vi planerat att påbörja nu är att måla trappan i hallen vit. Det kommer att göra så himla gott!!
*Lite små grejer jag vill göra är att hänga upp en stor spegel i vardagsrummet över den ena soffan, för det är så himla tomt på den sidan av rummet.
*Sedan vill jag testa att hänga upp den stor klockan vi har i köket, i sovrummet istället och köpa en tallrikshylla till köket.
*Jag vill hitta några gamla fönster med spegelglas och hänga upp antingen i sovrummet, hallen eller vardagsrummet.
* Vi behöver ett skrivbord som vi kan ha uppe i hallen.
* Några fina ramar för att sätta upp fina bilder på min lilla docka.
* En till fågelbur fast en vit.
* Jag vill köpa lampor till fönstren i köket och även spottar till vitrinet.
* En vit lite sliten kista hade varit fint i både Izabellas rum, hallen eller sovrummet. 
* Jag vill prova att ta bort sängramen och sätta dit en söt vit sängkappa (redan köpt) och helst köpa en ny vit byrå. Vill typ bara ha vitt i sovrummet, med kanske lite rosa detaljer.

Ja de e så mycke man vill göra och ha. Man fåt ta lite då och då. Tänk vad glad man ska vara för allt man har. Vad mycke man tar för givet egentligen. Men jag känner mig för det mesta väldigt nöjd och lycklig!! :) Visst lite klagande över vikt o skit men nu har jag iaf bestämt mig för att jag ska försöka ut och gå varje morgon innan frukosten. :) Va gott de skulle göra! Va mycke piggare man skulle bli! Ja så får det bli! :)


Kommentarer
Postat av: Cia B

Ni är så duktiga du o Niklas... Och ni har fått det så fint :)

2011-03-21 @ 07:52:24
Postat av: cia

super fint!

2011-03-23 @ 22:01:24
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Nora och Neo + jättemage!!

Vad fint ni har! =)

Vi skulle behöva den där skylten om att det varit städat! =P

Och Neo skulle älska lekrummet, bollar och barbapappa!! =)

2011-03-24 @ 19:18:27
URL: http://noraoneo.blogg.se/
Postat av: fineobella

Tack va snälla ni är!! :) Ja den skylten e ju bara så bra! ;)

2011-03-25 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0