Torsdag

Jahaja :) började ju att ha den här bloggen bara för att skriva lite om hur Izabella utvecklas och nu på sistone har jag börjat skriva lite mer om annat också.. Tycker de e riktigt kul faktiskt..
Min underbara Cia som har en del läsare la ju ut min adress på hennes blogg så hade ju lite fler besökare idag, typ panik ju ;) Men ni kanske tyckte en gång och aldrig mer haha.


Har inget kul att skriva. Var iväg på Zumba i tisdagskväll och när jag va på väg hem ringde Niklas å sa att Izabella hade spytt en massa. Hon fortsatte att spy upp slem fram tills på natten men sen va de lugnt igen. Igår va hon änna pigg hela dagen fast hade ingen större matlust men jag trodde hon va på bättringsväg men sen på kvällen spydde hon igen. Hon va vaken i 1 ½ timma i natt o bara låg och grät och vred o vände sig. Hade lite feber också. Stackars lilla dockan. <3


"Möblerade om" här lite i vardagsrummet igår för jag gillar inte att lampan står på tv bänken, de ser inte riktigt bra ut. Så testade att ta in en liten byrå jag hade i hallen bara för att prova och de blev mycke bättre! Så de får vi ta och köpa nån, kanske när vi åker till Ikea nästa vecka.

Får man bara köpt nån i samma vita som tv bänken blir de nog kanon :)


Fågelburen fick åka upp på kaminen istället


Tycker de e så fint med grönt och rosa ihop!


Mammas lilla sjukling, konstigt att dom ändå kan vara såpass "pigga".


Hedersplatsen


Nakenfisen



Kommentarer
Postat av: Cia B

Gillar också grönt och rosa tillsammans... Har införskaffat mig lite grejer på Ullared som skall upp nu idag :)

2011-03-24 @ 14:58:03
Postat av: Sara och Kaylie

haha vilken söt liten stol!



Tur att hon mår bättre nu! =)<3

2011-03-25 @ 07:00:51
URL: http://beanea.blogg.se/
Postat av: fineobella

Åå spännande, vi måste ju få komma ut till er snart! :)

Haha ja visst e stolen söt.. Den har hon fått låna av Tindris :)

2011-03-25 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0