Måndag

Min lilla docka e hos mormor.. Va tomt de känns utan henne. Vi körde dit henne igår e.m och jag ska hämta henne sen vid ca 12 tiden. Mormor ska ta med Bella till öppna förskolan :) 
Igår kväll mådde jag inte alls bra så de va rätt val att vi åkte in o lämnade henne till mamma. Idag mår jag sådär. Känner mig jätte matt, skakig o emellanåt får jag ont i halsen och öronen. Har två förskylningsblåsor i munnen också som jag blir tookig på.. Fan va ont dom gör haha..
Nu sitter jag i a f här med hårfärg i håret, får passa på när man e barnledig. :)

Åå de e så mycke jag vill ha till hemmet. La allt jag kom på i en mapp.. De blev en del :)

 Provdocka
 Sideboard axet
 Kista
Stege
Änglavingar
 Soffa
Fågelbur
 Tallrikshylla
 Spegel

De här va en del utav de jag vill ha haha :) Så de får komma lite då o då tror jag :)


Pratade med Emma igår och hon hade beställt lite saker ifrån lekmer.se. Gud va mycke fint dom hade. Va jätte mycke saker jag skulle kunna tänkt mig att köpa till Izabella också haha









Såååå mycke söta saker så man blir ju helt tokig!!! :)
Får se va hon får nu när hon fyller sen blir de in på lekmer och shoppa lite tror jag :)

Nu e snart hennes rum färdigt också! Det hade varit färdig igår om de inte hade fattats tapet. Fattades typ 1 våd, så jäkla typiskt! Så ska ringa och beställa en rulle till snart. Nä usch nu ska jag gå å ta lite tabletter o lägga mig och ta de lite lugnt, känner att de behövs.

Kommentarer
Postat av: cia

va bra att du har börjat blogga mer:) jätte fina möbler!!!!!

2011-03-07 @ 20:59:54
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: milla

fina möbler! lite gammaldags som hemma hos oss :)

2011-03-09 @ 18:55:15
URL: http://millaofsweden.bloggplatsen.se
Postat av: milla

fina möbler! lite gammaldags som hemma hos oss :)

2011-03-09 @ 18:55:33
URL: http://millaofsweden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0