Vill ha!!!

Haha ja de e mycke man vill ha. Inredning är ju så himla kul!!

 Spinnrock

 Mjölkkanna

 Fönster

 Hur fin va inte denna bänk?

 Träbackar att ha antingen flaskor eller blommor i.

 Kolla vilket mysigt kök!!!

Skulle vilja ha nya gardiner till köket. Är jätte nöjd med dom jag har nu men skulle vilja ha nått lite ljusare nu till våren och sommaren, typ nått sånt här;


Och inreda med vitt rosa och grönt.

Typ glaskupor med "bakelser" eller nått sött i!


 Kakfat är också jätte fint!

Ängla vingar! Det har jag skrivit förut men de e ju så fint!!

Stora bokstäver att ha i min trappa i hallen.


Tallrikshylla. De har jag också skrivit innan. Måste verkligen hitta nån fin o lagom stor!


Jaha.. Här sitter man en lördagkväll och kollar internet. Skulle ju egentligen jobba denna helgen men fick ju sjukskriva mig pga av magsjukan. Så typiskt!!
Men de va ändå tur att de inte va nästa helg för då ska vi iväg på lite skoj :)

Hmm ja jag säger väl natti nu då, eller aa.. ska kolla lite tattueringar också tänkte jag. Vill ju skriva Izabellas namn nån stanns och det är ju så himla fint på handleden men fyyy.. Klarar knappt av när någon tar mig där haha. Jag har också velat göra  antingen en panter eller tiger sen jag va typ 12 fast då ville jag ha den i ljumsken haha men nu skulle jag vilja ha den på svanken/ryggen och skriva mina barns personnummer runt på nått sett. Men det lär ju dröja innan det händer. Kostar ju en del och där kan man nog prata om smärta också :O  hohoo.. Oki nu börjar jag bli trött o flumm! Go natt gott folk hoppas ni har en rolig lördag!!
Tror jag kommer få iaf ett samtal av en bakis liten tösabit imorrn hahaha :)


Kommentarer
Postat av: Cia

hahah going!!!! gu va fin bänken va!!!!!!!!!

2011-03-27 @ 23:20:20
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Cia B

Gillar verkligen att du ser så långsiktigt på möblering och prylar :) Själv är jag lite av en slöare... Säger inte mer än så...

2011-03-29 @ 10:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0