Tisdag

Oj nu va de ett tag sen jag skrev sist. Hela helgen va ju fullspäckad.
Fredag-Utgång  Lördag-Kalas för Frida och mig  Söndag-Kalas för Wilma
Vårat kalas va jätte mysigt även fast man va lite seg haha, men vi tog de ju bara lugnt och tjatade ändå :)
På söndag var vi hos lilla Wilma. Eller aa lilla och lilla, redan 1 år om 3 dagar. Sjukt va fort tiden går! Emma hade iaf bakat jätte gott och Wilma va så söt när hon kröp runt hehe.

Igår så va jag hos barnmorskan och tog ut min spiral (nej, det är inte för att vi ska försöka igen, det är de lite för tidigt för). Men jag har haft ont utav den. Sen hoppades jag på att jag skulle få min allergispruta men de blev inte så. Jag behöver den verkligen!! Hoppas bara att den kommer att hjälpa. För det är extrem just nu. Vaknar ju till o med på nätterna för att det kliar i hals, näsa och ögon. Och humöret är inte heller på topp! Nä usch va jag klagar nu men man måste väl få ha sånna dagar också. ;)

Har inte fått tagit några bilder alls pga att minnet har varit fullt på kameran men nu har jag fått över alla kort på ett minne så nu jäklar..

Nä nu ska jag gå och göra lite mat till Bella. Haha hon försökte förresten få på sig skorna själv igår och jag lyckades få med de på film. :) Sötnöt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0