Torp

Idag tog jag och Bella oss en sväng till Torp. Behövde kolla lite morsdagpresenter å sådär, så de fick vi köpt :)
Skulle egntligen träffat Cia och Tindris idag men Bella spydde igår så vi bestämde oss för att vara på den säkra sidan. Men jag tror de e för att hon druckit så mycke välling dom sista dagarna. Hon vill inte ha någon mat. Antagligen för att hon har ont i tänderna. Hon hade även feber igår kväll så ja. Men idag fick jag i henne lite lasagne så då blev jag glad haha :)

Köpte några jätte söta muggar förut! :)





Köpte även en ny blomma till sovrummet, tänk att en liten blomma kan göra så gott! :)





Provade att hänga Izabellas dopklänning i fönstret, vet inte va jag tycker men den e ju så himla fin!
En utav mammas bästa vänner sydde den utav mammas bröllopsklänning!


Izabella ville rida på gunghästen :)






Köpte en trumma till henne förut, den va rolig o banka glasögonen i ja


Va mycke folk som kom fram och berömde Bella och pratade med henne idag. Heeelt sjukt många alltså. Dom började prata med oss som om dom kände oss :) Dom tyckte att hon var så himla fin och så söt i sina glasögon. Att hon såg ut som en docka! Så de va ju roligt! :) haha..

Nä nu väntar vi på att Niklas ska komma hem så ska vi väl göra iordning lite mat och bara slappa. Eller a, Niklas ska väl greja men jag o Bella ska slappa framför tvn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0