Dålig uppdatering ja..

Oj va dålig jag är på att uppdatera just nu! Men har kännt mig väldigt kraft och orkeslös ett tag nu. Mycke beror väl på pollenallergin och så har jag den där trevliga veckan som vi tjejer har en gång i månaden.

I måndags kom iaf Cia, Tindris och Frida hem till oss. Eller a, jag och Bella mötte dom på Maxi så handlade vi mat och lite gott och sen åkte vi hem och åt på altanen. Hur mysigt som helst hade vi det!! Riktigt underbar kväll!

Nästa dag på morgonen så la vi oss och solade och åt jordgubbar :) Ungarna åt och kladdade med varsin isglass haha :)
Klockan 13 hade vi en tid hos ögonläkaren för Izabella. Men allt såg "bra" ut, men dom pratade nått på att Izabella nu har +4 på sina glasögon men egentligen behöver +6 men att vi ska vänta med att byta ut styrkan. Väntar på att hennes glasögon ska komma också för hennes gamla gick ju sönder.

Efter läkaren parkerade vi utanför Frida och gick bort till lekplatsen och mötte Cia, Tindra, Myra och Hampus.
Sen drog vi ner till stan och lunchade med Emma på kaktuz. På kvällen kom mamma hit och sov över och idag kommer svärmor hit :)



Hahaha :)   <3


Mina små nyvakna hjärtan :)


















Lite bilder på Bella från i helgen när vi satt på altanen och åt korv och glass :)



Hon skulle ha min glass också..






  

Nä nu ska vi gå ut i trädgården en sväng!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0