Måndag

Åå min lilla docka, hon springer runt och säger AKTA hela tiden haha. Och igår började hon även säga TITTA DÄR. Haha så himla gulligt!!! Hon har två tänder där uppe som nästan är helt framme nu också :)

Ja så vad har mer hänt på sistonne då.. I onsdags förra veckan så åkte jag och Bella till svärmor och Camilla. Va jätte mysigt fram tills att mamma ringde och sa att min morbror hade ramlat ihop på färjan. (Min morbror och min morfar skulle alltså komma från tyskland och hälsa på oss). Så han fick ligga på sjukhus i helsingborg en dag, men det var ingen fara med honom så mamma åkte ner och hämtade honom. Så min morfar var hos oss i torsdgas och på fredagen åkte jag och Bella in till mamma för att även träffa min morbror. Gick en sväng till stan, tog en glass och shoppade lite. jo
I helgen jobbade jag och familjen var även här på lördagen och grillade.

Idag åkte vi in till Frida på morgonen, så passade hon Bella så jag kunde åka med Cia och Marie och träna.
Efter der drog vi ner till stan och shoppade lite till och satt och fikade på Lejas. Satt och njöt i solen som tittade fram då och då. Mysigt!!  

Tagen på thairestaurangen som vi var på med svärmor




Morbror och morfar <3
     

Håller på att göra en parkering hemma
  

Så Izabella fick stå och kolla på pappa i fönstret


Izabella idag :)


Den senaste shoppingen :)




Älskar denna skylten!!!


Dessa fick jag av mamma, så himla fina och sååå sanna!!!


Natti natti gott folk! :)


Kommentarer
Postat av: Cia B

Äntligen en uppdatering :) Sjukt mysiga väggtexter!

2011-05-24 @ 07:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0