Fest och Bellas första docka :)

Vilken underbar helg!
På fredag kväll när niklas kom hem så hade han köpt med sig en sån där liten dvd som man kan ha i bilen.
Izabella är ju helt omöljig när det kommer till att åka bil. Hon HATAR ju att sitta still så hon sitter ju bara och skriker.
Så det ska bli såå spännande sen om det kommer att fungera men det tror jag nog :)

I lördags på dan så tog jag mig en tur in till torp. Fick köpt mig ett par svarta lite högre shorts, en kjol till Bella och sen köpte vin till både igår kväll och tills på onsdag. (Då ska vi till gbg och fira Jennifer, ska bli såå kul!! Alltid roligt att åka från Uddevalla också!) Så ojoj de blir mycke partaj haha :) Weeiiii ...

Hade en jätte kul kväll hos my sweet cousin igår. Hon hade inflyttningsfest. Gud vilken fin lägenhet!! Så himla fint inredd också!! Jätte charmig va den! Vid 23 tog vi en taxi ner till mortens. Först va de lite trögt men sen kom de massa folk så då blev de lite mer drag. Men vid typ 1.30 tiden så tog jag och Susanna en taxi hem. Jag glömde självklart kameran så har inga bilder. :(

Just de, när jag va på Torp i lördags så köpte jag även Izabellas allra första docka!! Och sulky.
Kunde inte bestämma om jag skulle ta den mörka eller ljusa Skrållan men körde Ole, dole doff haha och de blev den ljusa.
Kändes ju jätte stort och va helt extas över att hon skulle få den när jag kom hem.
Hon hatade dockan!! Hahaha.. Vagnen älskade hon men Skrållan tog hon bara i håret och kastade i väg. Hon va inte alls intressant. Men men de kanske kommer lite senare hahaha..

Här är dvdn som förhoppningsvis ska göra min unge lugn :D


Ja ungefär så här gick de till när hon fick Dockan och vagnen.






Ni ser ju redan där hur Skrållans hår ser ut :(   hahaha


Hon skulle inte sitta i vagnen


Kolla bara mördarblicken typ hahaha


Men hon blev ju super glad för Sulkyn iaf :D


Kommentarer
Postat av: cia

Hahaha men Bella då:)sötis!!

2011-05-30 @ 09:37:56
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0