Fika på stan..

Hej hej..
Idag så åkte jag och Bella in till mitt jobb och hälsade på en sväng och så behövde jag fixa lite grejer där.
Sen åkte vi in till stan och mötte upp Katti och Thea. Först hälsade vi snabbt på hennes mormor och morfar, sen gick vi en sväng i stan och handlade lite sött till töserna :)
Efter de gick vi till Lejas och fikade så kom Frida ner sen också :)



















Detta köpte jag till Bella förut :)


Va ju tvungen att prova den rosa rosetten till hennes rosa söta pyjamas :)

     

Uttråkad i bilen på väg in till stan... haha





Blev ju lite nya inköp i förra veckan så så här ser de ut i vardagsrummet just nu.





Blev en del bilder ja.. :)

Imorgon ska jag, Frida och Izabella åka en sväng till Överby och kolla skor till Bella :)

Natti natti allihop!! :o) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt nöt bella!

2011-05-05 @ 21:33:10
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0