Fredag!!!

God morning :)

Först vill jag börja med att säga GRATTIS till söta lilla Wilma som blir 1 år idag!!!!
HIPP HIPP HURRA stora tjejen nu!!

Här va du inte allt för stor :)
     
Hoppas du får en toppen dag!! :)


Yesterday..
Igår va vi ju på överby en sväng. Eller först va vi hemma hos Frida vid 10 tiden, sen kikade hennes mamma Pia förbi med mackor så då käkade vi frukost innan vi stack.
Blev att vi köpte en del. Och de viktigaste vi hittade skor till Bella :) De va inte lätt eftersom hon har rätt små fötter och behöver hård sula men fanns typ bara massa med mjuk sula.
Efter överby åkte vi och käkade på Max, sen körde vi hem Frida och åkte till mormor så hon fick gå med oss till stan (eurosko) för de hade dom inte på Överby och jag ville ha ett par Kavat till Bella.
Sen fick jag äntligen min allergispruta!! Överlycklig!! :) Hoppas nu bara den hjälper. För som doktorn sa så äter jag redan dom starkaste och bästa tabletterna.

Izabella igår, haha sicka miner :)
  



  

Fridas fina mage!! Fick en chock när jag såg henne "naken" igår :)





Undra vem som ligger där inne??! :)

Provade en så söt hatt på Bella igår :)


Detta va iaf det jag köpte igår :)



Nu ska vi käka lite frulle ;)

Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

Oj vilka fina bilder :)



Å ja tror frida får en liten flicka :)



Å förresten tycker du inte de ska bli jobbigt å lämna Izabella på dagis?? Ja tycker de är hemskt!! Jag vill ju bara va hemma med min lilla plutt! <3 :) Tur att de dröjer ett tag föör mig :)

2011-05-07 @ 08:28:42
URL: http://beanea.blogg.se/
Postat av: milla

sv: hur går det med allergin? hoppas det blev bättre med sprutan :)

2011-05-14 @ 17:44:48
URL: http://millaofsweden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0