God morgon :)

Go morron! Vilken underbar dag de ser ut att bli idag :)

Glömde ju skriva igår att vi skulle till de dagiset där Izabella ska börja. Så jag Bella, Jonna och Alvin va välkomna dit vid 15 igår. Alvin ska också börja där och det är så skoj att dom ska gå ihop. Alvin är så himla mån om Izabella också, igår när hon ramlade på dagiset så sprang han direkt fram och försökte hjälpa henne upp, sööötnos!!! Va Izabella verkade trivas där!! Hon sprang iväg med en gång och brydde sig inte alls om mig! Och va alla tyckte om henne. Haha både fröknar och allla, verkligen ALLA barn som va där gick fram till henne och skulle klappa på henne och tyckte att hon va så liten och söt. Tre stycken lite äldre killar ställde sig runt om henne och bara sod och tittade på henne och klappade henne på kinden. GOINGAR!!!
Så 16 augusti blir de inskolning. Perfekt eftersom jag tagit tjänstledigt till och med 1 september och inskolningen är 2 veckor. Kunde verkligen inte bli bättre!

På kvällen igår drog vi in till Cia, Isac och Tindra och så va Frida och Tobbe där. Vi har länge pratat på att vi ska åka till Highchapparal och Astrid Lindgrens värld. Men det blir nog att vi bara tar Highchapparal i år så att vi slipper få det så stressigt eftersom vi bara ska vara borta en helg. Så vi ska boka på Måndag. :)
Sen kollade vi bara på Bigbrother och satt och tjöta och vid 23 vaknade Izabella så då åkte vi hemåt.

Idag blir det lugnt här hemma på dagen. Ut en sväng i trädgården sen med Bellizen. Och sen kl 16 börjar jag jobba. Men jag jobbar med Frida inne på huset så de blir skoj!! :)

Självklart glömde jag kameran igår igen när vi åkte in till vännerna på kvällen men fick tagit några bilder på Bella efter dagiset.

Hon är ju så söt i sina nya skor :)
     





Dessa är Tindras gamla så dom fick Izabella av Tindra igår! Hur söta som helst!! :)



Bella fick mer kläder men dom glömde vi när Bella vakna och vi fick snabba oss.

Ha en toppen dag allihop!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0