Hemmet..

Tänkte lägga ut lite bilder som jag tog för ett tag sedan men först måste jag ju bara lägga ut Izabellas dagisfoton!! :)






Ååå jag är så himla nöjd med hennes första dagisfoton!! Och tänk att hon kunde skratta så fint även att hon antagligen hade feber där (hon hade det när jag hämtade henne den dagen). Min gullunge!!! <3<3<3


Lite av vår hall och vardagsrummet  :)





Så här blev vardagsrummet när vi fick satt upp alla stora foton och ramarna.
Så himla nöjd är jag!!! :)





















Avslutar med lite bilder på min fina tjej :)









Nä, upp och jobba tidigt imorgon så nu får de bli sängen :)
Natti natti!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh finaste lilla bella! Så fina kort!!

Å va fint du har det hemma!! :)

Pussss

2011-11-23 @ 14:14:23
URL: http://beanea.blogg.se/
Postat av: Cia B

Jättesöta dagiskort :) Leendet på sista är ju bara för härligt!

2011-11-24 @ 08:41:36
Postat av: Anonym

Vilken otroligt söt dotter du har och ett jätte fint hem! Jätte fint inrett! Tänkte även passa på att fråga vad din jacka som du hade lite längre ner är för märke och vad den kostade?

2011-11-25 @ 20:41:47
Postat av: Anonym

Tack så hemskt mycke :)

Rock n' blue heter jackan och den kostade 2199:-

:)



2011-12-01 @ 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0