Igår..

Igår så började vi dagen med att åka till ögon med Izabella. Dom gjorde inga undersökningar så utan bara kollade lite på hennes ögon (fast bara med glasögonen på?) Kan ju säga att jag inte blev ett dugg klokare efter besöket och tyckte inte alls att den här "sköterskan"? hade något direkt positivt att säga om Izabellas ögon och hennes skelning. Sist vi var där så sa ju ögonläkaren att hennes översynthet hade blivit mycke bättre och blabla och hon igår sa att det inte alls hade blivit SÅ mycke bättre och att skelningar aldrig försvinner och blibla. Kände mig lite förrvirrad faktiskt. Men men.. Känner att jag kan inte göra så mycket mer än att se så att hon har dom på sig! Och det har hon ju för hon har verkligen accepterat dom nu!! Mammas duktiga tjej!! :) Så jag känner att detta här är inget problem! Inte ännu iaf..

Hon hittade mitt stora vattenglas under bordet på morgonen som jag glömt ta bort. Så så här hittade jag henne :)


Sen efter ögonkontrollen så åkte vi till Sara och Kaylie :)
Shit va Kaylie blivit en stor tjej nu!! Hon har inte alls kvar det där bebishullet och så går hon ju!! :)
Så himla söt e hon fasters lilla gummsa <3
Hade iaf jätte mysigt hos dom! Sara blöd på mat och sen senare kom även mamma till oss. Vi satt och asgarva åt Barnen för dom lekte och hade sig med ballonger. :)











Izabella både pussade och kramade sin goa kusin igår <3





IDAG så åkte vi in och träffade Frida och Wilja. Men vi kunde bara träffas ute för att Izabella har snorat väldigt mycke idag.
Vi började iaf med lite lunch på rådhuset, sen gick vi och matade fåglarna på hasselbacken och efter det tog vi oss en promenad upp till arbetskamraten vi stöpte ljus hos och sen gick vi till en lekplats.  :)





Katti och Thea svängde in och bara sa hej :)


















Nu har jag och Bella lekt, haft sångstund haha och varit nere i tvättstugan och grejat. Så nu blir de lite städ och laga lite mat innan Nicke kommer hem! :)

Måste lägga ut lite bilder på hur jag gjort om här i hemmet senare om jag orkar o har tid..  :)

Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

Å va vi är glada att vi har er!! <3

2011-11-20 @ 22:51:27
URL: http://beanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0