ullared

Åå va skönt.. Idag är vi bara hemma och inte gör någonting.. Ligger bara i soffan och tror faktiskt att jag kommer att somna ganska snart. Gott!! Har varit mycke extra jobb nu på sistone och i tisdags va vi på ullared jag Cia och Marie. :)
Blev en del shopping.. Mest julklappar till Izabella!! Hade tänkt sätta en gräns på ca 4000:- men kom upp i nästan 5000:-
Men är nöjd med mina köp :) Köpte lite till hemmet också som jag ställt fram. Visar de imorgon eller nått.

Sov över hos mamma från måndag-tisdag eftersom att hon ändå skulle ha Izabella när vi åkte. På kvällen åt vi zuchi och satt uppe till ca 23 och tjötade, var jätte mysigt!!



Så här ser de ut i gästrummer just nu typ :)





Denna fick Izabella direkt, hon gillar ju handige many, musses klubbhus och alla dom gulliga programmen på disney junior :)



Beställde ju massa bilder och köpte massa stora ramar på Ikea och nu har vi satt upp dom allihop. Jag är såå himla nöjd!! Visar bara den ena väggen  över soffan idag.






Min lilla tjej lekat med Gucci :)



Och idag på kvällen satt hon och löste korsord :)



Imorgon ska vi passa våran älskade guddotter eftersom att Cia och Isac firar 7 år!! :)
Frida, Tobbe och Wilja kikar också ut imorgon så ska vi käka pizza och bara ta hand om barnen och mysa som vanligt haha :)
Nä nu e jag så trött så ögonen rullar nästan på mig!!
Natti naiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0