Handlat lite..

Har ju inte visat nått utav de jag köpt på sistone..

En svart dress. Har ju en i rosa och en i aprikos så kände att det kunde vara bra
med något lite mer diskret nu :)


En väst. Frida hade köpt denna fast i en annan färg och jag blev helt kär i den!


Skor till Bella


Så köpte Niklas den här apan till henne. Den blir helt hysterisk när man tar bananen ifrån den.


Är jätte nöjd med denna pälskrage! Jag trivs ju inte i halsduk och denna krage värmer faktiskt ganska bra!
Så det får nog bli en till i en annan färg.


JACKOR.... Betällde hem 3 stycken..

1.


2.


3.


Tror att jag kommer att behålla nummer 3. Skulle vilja ha nummer 1 också men den va för stor och dom har inte den storlken jag skulle vilja ha. Men får dom in den så beställer jag nog den också. 

Så här ser nummer 3 ut på mig.. (Älskar verkligen den stora luvan och den fina pälsen!!)

     



Igår va vi iväg på samverkansdag med jobbet. Var på rådhuset hela dagen. Även fast man va as trött efteråt utav att bara suttit hela dagen va de faktiskt ändå riktigt kul. Vi fick oss många goa skratt. Har verkligen världens bästa arbetskamrater!!


Har inte köpt mig något till hemmet på länge.. Men vi ska ju till ullared nästa vecka så då kanske man hittar något där. Längtar!! :) Men skulle vilja ha en stor ängel. Som skulle stå framför ena spegeln i hallen. Vet att jag såg en i trollhättan men vet inte om den va tilllräckligt stor. Får undersökas... :)

Idag blir de jobb. 16-22. Så nu ska jag leka lite med min docka och sen göra mig iordning.



En trött Bella i morses haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0