Torsdag

I onsdags kväll så åkte jag och Jonna och köpte gymkort ute på havsten. Jag har haft på sportlife innan men frös det i ett halv år nu så kan jag träna på havsten över vintern istället. Riktigt skönt att träna iaf!


Igår åkte jag och Bella in till Emma och Wilma och så kom Frida och lilla Wilja dit också. Käkade och fikade (de e vi bra på haha) och sedan gick vi ut till lekplatsen en sväng med barnen. Åkte lite linbana å sådär :) 


Wilmas charmiga lilla rum!! :)








Våra söta tjejer <3


Kolla ögonen <3


Lilla hjärtat slocknade på mamma <3




Idag blir de jobb vid 16 tiden. Innan de blir de träning och in till mamma för hon ska ha Bella i natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0