Lite text men mycke bilder.. :)

Okej shit va länge sen de va jag skrev nu!!
Tänkte egentligen bara lägga ut lite bilder å så nu..

På jobbet så lägger vi alltid ihop och köper något till den som fått bebis. Så nu va det ju lilla Wiljas tur att få något så jag fick uppdraget att köpa något, så detta blev de.. :)





Köpte en overall till Bella för ett tag sen. Tycker den är så söt!



Katti, Andreas och lilla Thea va ute hos oss för ett tag sedan :) Lilla Thea så glad jämt! :)







Izabella fick en adidasdess av Amanda, så himla gulligt av henne!!!


En dag hemma hos Cia och Tindra


Gick till lejas för en fika











Cia och Cias kalas hemma i Cia.B hus som va hur mysigt som helst!!






Fick Wilja till att le 4 ggr när dom va hemma hos oss för ett tag sedan :D haha


THE REEF







































De va verkligen jätte skoj att få komma iväg så bara över en helg!
Trevlig liten resa!! :)


Tog lite bilder här om dagen på far och dotter. Hon är så söt nu när man kan sätta toffsar och spännen i håret :)











Min söta lilla svägerska Sara har blivit konsult för Perfect home så är ni sugna på att ha ett party så kan ni gå in på hennes blogg  beanea.blogg.se och kontakta henne där :) 

Dom har verkligen jätte mycke fina grejer. Ska själv ha ett party sen om några veckor eller så tänkte jag, om Sara har tid å så ;)



Sen vill jag avsluta detta inlägg med att skriva GRATTIS ännu en gång till mina underbara vänner Cia och Isac som ska ha en liten i slutet av april!! Tänk att Tindra ska bli storasyster.. Det kommer att passa henne utmärkt så mycke som hon älskar bebisar! :) Ska bli så himla kul och jag hoppas verkligen att du kommer att få slippa må dåligt resten av din graviditet gumman!

Så fina bilder på er <3

  





Nä nu får jag gå och ta hand om min lille tjej som precis vaknat.. Hon har lite feber idag så får väl se hur detta slutar..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman!! Bella tok söt på den sista bilden lillla knabban:)

2011-10-25 @ 00:24:44
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0