Några febriga dagar..

Lite bilder från dom sista dagarna. Har inte så mycke att skriva om eftersom jag legat hemma i feber i helgen.. Skulle ju egentligen varit på fest hos Miriam i gbg men det blev ju inte så mycke med de då..




















Söta bröderna åkte till gbg för att gå på hammerfall i fredags











Måste ju bara skriva att jag blev positivt överraskad när jag vägde mig här om dagen. :)
Har ju varit igång och tränat en del och det börjar nog verkligen att ge lite resultat nu! :)

Nä nu får de bli sängen för mig, så natti natti :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du är!! :D<3

2011-10-31 @ 22:07:28
URL: http://beanea.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej fine!

Ja blev också sjuk på miriams kalas! Sög;( men vi får styra upp en utekväll snart igen! Jennifers kalas Style!! ;) fan vilken rolig kväll de va! Så himlans söt tröja Bella har! Speciellt den rosa lite längre.. Vart e den köpt? ;) och hårbandet? Letar som en tok efter hårband, men hittar inga;(



Kramar Kajsa

2011-11-01 @ 09:33:05
Postat av: fine

Nä fy blev du? Feber eller? Det har gått väldigt mycke feber här iaf. JA vi får ju ta och göra de!! :) Va as länge sen jag va ute nu!! Hehe tack gumman.. Den är köpt på KappAhl men va rätt länge sen nu. Hårband är verkligen jätte svårt att hitta!! Men ibland så får dom in på H&M. Skulle jag se nått så kan jag köpa de till dig! Hoppas ni mår bra!? :) Kramar till er!

2011-11-02 @ 11:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0