Helgen

I fredags så åkte jag och familjen till Johan, Susanna och Noelle. Lika mysigt som vanligt!
På lördag så mötte vi upp Cia, Isac, Tindra, Emma och Wilma på lek och buslandet så barnen fick leka av sig lite!! :)
På kvällen på lördagen så kom Sofie och Orre hem till dom. Vi hade planerat att dricka lite och spela lite spel men blev inte riktigt som vi hade tänkt oss utan typ alla somnade i soffan.

































När vi väl kommit hem igen va jag jätte trött och somnade tidigt. Men senare på natten så sprack antagligen en cysta på mig igen. Hade känt i några dagar att jag hade något i magen. Men f****n va ont de gör när dom går sönder. Känns som förvärkar ni som vet hur de känns. Man blir helt illamående och svimfärdig utav all smärta. Så det va f*n nära att jag bad Niklas ringa 112 för de känns ju som man ska dö typ. Men efter smärtstillande och ca 1 ½ timma så somnade jag.

Igår (måndag) när jag lämnade Bella på dagis va hon jätte glad över att komma dit. Hon bara sken upp :) Jag och en av fröknarna stod och pratade lite och helt plötsligt så va Bella borta. Då hade hon sprungit in i ett rum där dom stora barnen brukar vara, för där fanns en rutchkana, så där hittade vi henne busunge :) Dom fotograferades även igår. Det hade gått jätte bra och jag kollade bilderna på en sida på internet. Man kunde ju bara se dom i små men tror dom blev jätte söta :)
Vi körde på utan glasögon. Jag sa till dom att dom fick göra de dom trodde blev bäst så dom hade kört utan.

När jag hämtade Bella efter jobbet så va hon väldigt gnällig. Va inte riktigt sig själv men trodde de berodde på att hon va hungrig. Så vi åkte hem och då kom Emma, Wilma, Frida och Wilja hit. Så jag gjorde iordning mat men de ville hon inte ha. Som tur är tog jag en temp och då visade de sig att hon hade feber. 38,7. Så jag la Bella så stannade tjejerna bara på en fika. Sedan när hon vaknade så hade hon en temp på 39,4, stackars min lilla docka va hon ska åka på allt hela tiden då!! Och dom på jobbet måste väl snart tro att de e nått allvarligt fel på oss. Sjuka hela tiden ju! :(







Ursäkta va sa du sa du?? haha






Nu sover min lilla Bella, hon hade 38,8 idag direkt på morgonen. 
Nä jag ska väl passa på att städa och tvätta lite kanske..

Kommentarer
Postat av: camilla

Äntligen har bella tagit tag i ridningen! Det gillas ;)

2011-10-04 @ 15:15:12
URL: http://millaofsweden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0