Grattis <3

Vill börja dagen med att säga GRATTIS till min underbara vän som fyller år idag!!!









Herregud vi kommer att ha många roliga och CPiga minnen att prata om den dagen vi blir gamla! :)
Bland annat Bodil.. Hahahah.. Vet att din dag skulle vara hektisk idag men hoppas den blir toppen gumman! :)
Ich liebe dich :)
<3








Inatt va Bella "jobbig". Hon vaknade vid 2 tiden och va ledsen. Så då gick jag upp och gjorde välling och tog henne till våran säng. Det är ju så mysigt när hon sover i våran säng. Men inte i natt. Hon låg och babblade och hade massa konstigt läten för sig. Haha.. Men hon hade i a f ingen feber nu på morgonen så det va ju skönt!
Har precis ätit min första nyttiga frukost på länge. Havregrynsgröt med äpple och kanel. Så man kanske ska försöka ta tag i att bli nyttig igen, äta var 3e timma och träna. Hoppas på att kunna träna ikväll. Får väl se hur det känns i magen plus att jag lovat Jonna att följa med henne till Överby för att köpa skor och jacka någon dag. Får väl se när de blir.

Nä nu ska jag gå och ta hand om min lilla skit :)




Kommentarer
Postat av: cia

Haha jaa det kommer vi att ha :) Tack du är underbar. Gu nu ser man att bella rundar till sig härligt:)

2011-10-05 @ 20:49:11
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0