Besök av familjen..

Idag kom min mamma, min faster Mia, mina kusiner Lina och Sofie och min svägerska (haha) Sara och lilla Kaylie hit.
Vi käkade tacos och cheescake och hade en mysig dag bara.. Jag tycker att det är alldelles för sällan vi ses så jag kände att jag fick styra upp något.. Så detta får allt bli oftare!!


Fasters älskling <3




Och mammas älskling <3


Gud va bra Kaylie gick när hon körde Bella i denna och dom tyckte ju att de va så skoj!! :)






Slängde tjejerna i ett bad, dom tycker ju de e så roligt :)






Tänk att hon har såpass med hår att man kan föna det nu hehe :)


Den här söta skålen fick jag av min faster och kusin Lina :)


Och dom här fina formarna fick jag av Sara, så himla gulligt av er!!
Beanea.blogg.se



Kommentarer
Postat av: cia

Gu så söta dom är.!!!!!

2011-09-29 @ 22:42:14
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0