Kalas för Tindra..

har vi varit på idag!! :) Snart 3 år.. Helt sjukt ju va tiden går fort!! 

 

















Efter detta kortet dog min kamera.. typiskt!




Tre bilder från i fredags när vi va inne hos Cia, Isac och Tindra. Barnen satt i soffan och käkade godis, när vi lagt barnen la oss jag och Cia framför en film och somnade och killarna grejade med badrummet ända fram till 01.30 på natten :)









På lördagen så va de upp tidigt o jobba 7-14.30 men sen va de en som ringde och sjukskrev sig som skulle jobba kvällen och vi fick inte in någon så jag fick ställa upp och ta det passet också. Vid 22 när jag slutade så mötte susanna, som också hade jobbat, upp mig på mc donalds för lite mat. Sen åkte vi hem till oss så sov dom över.
Niklas och Izabella hade varit på glimmingen på lördagen. Niklas körde och faster Camilla och Tony passade henne. Camilla hade tagit några bilder.











Nä nu blir de slapp i soffan.. Känner mig trött och illamående idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0