Torp :)

Var en sväng på torp i onsdags med Jonna och köpte lite grejer.

Köpte en vinterjacka i svart till Bella. Den fanns även i rosa så stod jätte länge och kunde inte bestämma mig först. Men är nöjd över den svarta. Har ju ändå massa mössor och vantar i olika färger till henne :)
Klänningen tänkte jag hon skulle ha ihop med sin leopardkofta som jag köpte för ett tag sedan. Hon ska ju fotograferas på dagis på måndag så tänkte att hon kanske skulle kunna ha de då.


Köpte bokstäver för att ha i talrikshyllan på hennes rum.


Köpte mig en söt poncho på H&M. Riktigt billig va den också. Bara 199:-


Och så köpte jag mig dom hör bootsen i brunt, som jag redan har i svart.
Kanske är onödigt jag vet inte hur jag ska göra. Om jag kanske ska kolla efter några helt andra.


Igår skrev Jonna och frågade om jag kunde ha Alvin en stund på kvällen, så här satt dom och käkade glass framför tvn :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0