Vad som hänt sista veckan..

Oj nu va de länge sen jag skrev igen..
Förra lördagen så åkte Niklas in med Bella till akuten för att hon hade 40 graders feber och va inte alls sig själv. (jag jobbade kvällen) För natten till lördagen vaknade hon hela tiden och bara skrek helt hysteriskt. Det visade sig iaf att hon hade öroninflammation stackars min lilla docka.. :( Men idag är sista dagen på pencillinen så nu är hon helt frisk igen!! :)

Åå jag är så glad för jag och Bella har ju typ bara varit hemma de sista eftersom hon varit dålig.. Men nu har jag träffat mamma, svärmor och Camilla och mina underbara vänner och mina två små guddöttrar den här veckan!!! :)

I tisdags åkte vi in till mamma och sov över där.

På onsdagen åkte jag på lungröntgen och sen förbi Katti och lilla Thea en snabbis efteråt :) Efter de så åkte jag och Bella till svärmor och Camilla. Vi gick på stan en sväng och fikade och sen skulle vi kolla på när Camilla red men då va Bella så himla arg och ledsen så de va bara att åka hem :/ Hon mådde väl inte riktigt bra den dagen antar jag.. :(

I tordags så kom Wilja och Frida ut och hälsade på oss :) Så vi bara fikade och satt och tjötade. Jätte mysigt! :))

I fredags så åkte vi in till Cia, Isac och Tindra. Så jag, Cia och tjejerna åkte iväg och köpte räkor och kräftor. Måste bara berätta vad som hände i affären. Tindra och Bella satt i kundvagnen och Tindra ville hela tiden hoppa ur vagnen. Så jag sa till henne att sitta still. Då blev hon as sur och sa "Fine du e dum i huvet". Men så fort vi satt oss i bilen så sa hon "förlåt fine" UNDERBARA GOA unge!!! haha :)
Sen kom iaf Frida, Tobbe och lilla Wilja också. Var en jätte mysig kväll med go mat och tjöt i soffan!

I lördags så åkte jag och Bella och hämtade Cia och Tindra så åkte vi till Lek & bus landet i båberg. Jennifer, Gabbie och Valle kom också dit. Va hur kul som helst!! Så de va absolut inte sista gången jag åkte dit! :)
Efteråt så åkte vi till överby och käkade och kollade lite i affärer och sen åkte vi hem till Cia och tog de lugnt och målade tånaglarna  :)

Så här kommer massor av bilder!!!





Haha jag tänker på den där ormen som va me i lilla sportspegeln förr.




I onsdags påväg till svärmor och Camilla




 

I torsags







Typ lika stor som ett mjölkpaket hehe


Lilla trötter hehe <3


I Fredags



Duktig tjej <3






Lite bus haha




Första gången jag höll i henne <3



Lördag





Idag gick hela familjen ut på morran och grejade. Bella sprang och lekte för fullt i trädgården. Helt plötsligt så säger Niklas "kolla på Bella haha" då står ungen och myser med ett troll som vi har i trädgården. Fy f*n va söt hon e hahaha..














I nästa inlägg ska jag visa lite grejer jag köpt och så har jag även gjort om en del här hemma som jag ska lägga upp. Niklas håller på och gör om altanen plus att han och Ronnie har lackat våran fula bruna ytterdörr vit också så det kommer nog att göra riktigt gott när den kommer upp ikväll :)
Visar allt senare.. Nu ska jag göra köttfärslimpa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0