Bilder

Bilder på huset..

Niklas och Ronnie lackade ju dörren vit, målade fönstret vitt, gjort en ny trapp plus att Niklas la nya bräder på uterummet. (det är samma färg på trappen o uterummet bara att det fortfarande var blött där)
Blev iaf mycke ljusare och finare! Duktiga killar!! ;)

 


KÖKET
(Tog bort all cupcake och "hälsade hösten välkommen" som man säger hahaha)









VARDAGSRUMMET









IZABELLAS rum fick ärva lite utav cupcaken jag hade i köket innan.
Fint till hennes rosa tepet :)



Köpte den här söta mössan och några vantar till Bella här om dagen


Dessa coola byxor hittade Jonna till Bella så Niklas köpte dom :) 




Målade talrikshyllan här om dagen som jag fick av Cia. Får se om  jag ska ha den i köket eller i Bellas rum.
Lutar mer åt att ha den i Bellas rum med boksträverna A B och C och lite böcker i :)


Målade även en svart ram vit. Blev mycke bättre till detta kortet!


Idag var jag, Bella, Frida och lilla Wilja i trollhättan en sväng. Köpte lite presenter å sådär.. :)
Köpte mig ÄNTLIGEN mina änglavingar!! Och en jätte fin ängel som jag inte kunnat sluta tänka på sen jag såg den förra veckan jag va där..





SOVRUMMET
(vet ej om jag ska ha vingarna på spegeln eller på kroken men tror på kroken) :)













Härom kvällen, så mysigt!!




Idag morses när vi åt frukost. Hon äter verkligen så himla mycke bättre nu min stora tjej :)



Hon somnade påväg hem från trollhättan förut, sötnnos!!


Nä nu blir de sängen.. Upp o jobba tidigt imorgon!!
Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du änglavingarna?? :)

2011-09-23 @ 13:06:42
Postat av: cia

Gu så fint du har det..

2011-09-26 @ 19:23:02
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom köpte jag på Fröken Åkesson i trollhättan :) Dom har verkligen hur mycke fint som helst!!

2011-09-30 @ 11:20:47
URL: http://fineobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0