Måndag

Va grymt dålig jag är på att skriva just nu!! Men hade ju tappat bort kameran, trodde jag, men hittade den idag och den låg på precis samma ställe som den brukar bara att det låg lite papper och skit över den.. :)
Så nu ska jag bli bättre på att blogga igen.. :)

Började jobba igen i torsdags. 7.30-14.00 men sen ringde chefen och frågade om jag kunde jobba ända till 22 istället så det gjorde jag. Sen jobbade jag fredag till 14 och sen hämtade jag min lilla Bella på dagis. Va underbart det är att hämta! Hon blir ju så himla glad när man kommer! :) Det verkar gå bra för henne på dagiset. Hon har inte ens brytt sig om mig när jag lämnat henne för hon har varit igång dirket o lekt. Fast idag när Niklas lämnade henne så hade hon tydligen blivit ledsen.. Men men som fröknarna sa att de där kan gå lite i perioder, inget konstigt med det.

Jag skulle jobbat kvällen idag jag, men fick ringa i morses o sjukskriva mig. Har legat dålig i helgen. Haft feber på 39,4 så har bara legat o sovit typ. Så sjukskrev mig även imorgon å så e jag ledig på onsdag så nu jäklar ska jag bli frisk så jag kan få träffa lilla Wilja nån gång.. Sjukt länge sen jag träffade Frida nu också.. Tror den senaste gången var den 10 augusti. Jag vill ju så gärna träffa dom!!!


För exakt en vecka sedan idag så var vi på bvc med Bella. Hon fick sprutan mot mässling, påssjukan och röda hund. Då påstod dom att hon inom 7-10 dagar kommer att få feber och utslag.. Så det lär ju bli nu i dagarna isf :(

Dom kollade även om hon kunde en del saker som att måla, stapla och frågade henne lite frågor och det gick hur fint som helst. Har ju en ny bvc sköterska nu och både hon och doktorn sa att dom va helt frälsta i Bella haha :) Så de va ju kul att höra ;) Hon hade också gått upp bra i vikt och då blir mamma sååå glad!!! :D



Två bilder på mina fina prinsessor när vi va hos Cia och Tindra sist :)







Så himla söt bild på Alvin!


Mina pissar som låg och mös :)



Min lilla tuffing!!


Ikväll kör vi på lite levande ljus.. Mysigt!!



Just de.. Jag och Niklas har varit förlovade i två år idag! :) I fredags så överraskade han mig med middag. Han gjorde oxfilé, klyftpotatis i ugn, sallad och bearnaisesås.. De va inte dåligt :)

Men nu ska jag se om jag får i mig lite mat sen blir de nog natti natti.. känner mig väldigt trött och hängig..

God natt på er!!


Kommentarer
Postat av: cia

Nä men va roligt Grattis!!!!

2011-09-05 @ 21:40:27
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0