God morgon

Hej hej..
Ligger här i soffan och vilar.. Igår kväll innan vi skulle gå och lägga oss mådde jag faktiskt jätte bra, så kände bara Guuud va skönt att få bli frisk nu!! Men när jag vaknade i morses så hade jag lite ont i halsen å orkeslös igen.. Så tröttsamt att det går så himla mycke upp och ner!
Men får ta de lugnt idag så är jag väl snart helt bra igen.


Niklas och Ronnie byggde den här muren för ett tag sedan. Så Niklas håller på och lägger dit natursten nu. Kommer nog att bli grymt snyggt när det är färdigt! Innan va de ju bara en slänt med grus där.



Sedan har dom även byggt en ny trapp. Hade en ful järntrapp där innan. Så den här kommer att bli as snygg när den är färdig. Är ju bara räcket där på sidan kvar. Det var Jonnas idé att ha kryss i toppen och vanliga raka bräder ner till. Kommer nog att bli jätte fint :)



Mina nya krukor. Va snyggt dom kommer att komma fram sen när vi fått målat altanen vit nertill.
Ska ta tag i det någon dag pratade vi på och förhoppningsvis så målar vi hela huset och garaget vitt nästa år :)


Köpte två par glasögon till mig och två till Bella. Va mycke billigare Specsavers är än Synsam. Gjorde ju min synundersökning på synsam och sedan skulle jag få köpa ett par glasögon för 1350:- och då hade jag betalat 350:- för undersökningen.
Så va jag och Cia på Specsavers och hon sa till mig att prova dom pilotbrillorna. Så jag gick tillbaka några dagar senare och pratade lite med dom om bågar. Dom tog fram dom svarta till mig. Så jag fick alltså dom svarta för
795:- och piloten me på köpet! Sen köper jag ju alltid Bellas glasögon på Specsavers så det är ju lika bra att jag köper mina där också då!



Köpte detta väggord för ett tag sedan. Jag och Niklas pratade på att göra en fotovägg över soffan för det är så tomt på den väggen och då tyckte jag att detta väggord kunde vara fint att sätta ihop med ramarna. Så jag måste till Ikea och köpa massa ramar. Och även två lampor som jag vill ha över soffbordet! :)



Denna spegeln har jag ju redan i hallen. Men tycker den är så himla fin så köpte den då när den kostade 300:- för ett tag sedan, för att ha den i gästrummet eller hallen uppe! :) man får ju ingen finare spegel för de priet, helt sjukt!!

Kaylie och Wilma har denna fåtöljen hemma och Izabella har älskat dom när vi varit hos dom. Så va ju tvungen att köpa den till henne :)


Jenasen och kjolen är köpta på Zara och koftan o skorna på H&M.


Detta fick hon av sin famor. Så himla gulligt :)


Köpte ny bilbarnstol här om dagen. BeSafe. Peppar peppar så har det gått mycke bättre att åka me bilen. Tror det beror på att hon kommer så mycke högre upp i denna. Hon hatar ju verkligen att åka bil annars för er som inte vet.. haha.. Iofs så har vi inte åkt några större sträckor nu men det brukar typ räcka med att man sätter henne i stolen för att hon ska bli förbannad.



Nä nu blir de nog sova en stund till.. Är så trött på att bara ligga hemma men MÅSTE bli frisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0