Torsdag

God morgon!! :)

Gud va jag och Bella har busat nu på morran.. Är helt slut båda två nu haha :) Hon älskar när jag jagar henne eller när jag springer och gömmer mig och hoppar fram och skrämmer henne.. Haha..
Blev så stolt över henne efter vi vi hade ätit frukost, då tog hon en bit papper och torkade sig själv, hon som hatar att bli torkad annars liksom :)

Igår när vi va på stan så va vi inne på Guldfynd för jag köpte en örhänge till Niklas och då hittade jag dom här söta ljusen, så himla fint ljus de blev av dom!



Åkte även förbi Katti igår och hämtade upp lite Mary Kay produkter, så nu ska vi få fin hy!! :)



Fick hem några söta nappar igår som jag beställde till Bella för några dagar sen. Tänkte att de kan vara bra att ha på dagis ;)



haha




På väg in till stan igår hehe snygging


Bada igår kväll














Babe stod ute i regnet här om kvällen och grejade med staketet





Nä nu ska jag gå och leka med Bella igen för hon kommer här och håller upp bollen till mig :)

Kommentarer
Postat av: cia

Gu va jag saknar ungen din!!!!!!!!

2011-09-08 @ 21:46:31
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0