Helgen

I helgen har det varit ganska lugnt.. I fredags va vi bara hemma eftersom Izabella hade feber, på lördagen åkte niklas in tidigt för att hjälpa svärmor o syskon att flytta! Vilken himla fin lägenhet! Jätte mysig verkligen! På eftermiddagen åkte jag och lämnade bella hos mormor för att vi båda skulle komma lite henifrån och då hade hon inte haft någon feber sen tidit på morgonen.. Jag åkte i à f till svärmor o gänget o vid 21 tiden åkte jag o Niklas hemåt. Körde bara Magnus till en fest o sen hem o kolla film.. Idag åkte vi in till Izabella o mormor där vi bjöds på middag sen promenera vi till svärmor o syskonen :)

Här va lite mer från shoppandet!
Idag blir det tidig läggdags de känner jag, natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0