Tisdag är det idag ja..

Och idag blir de apt o sen jobb.. Helgen har varit helt underbart kul!! I fredags tog jag mig en sväng till torp o shoppade lite, på lördagen va de party hemma hos Frida o sen mortens, riktigt roligt va de!! :) sen sov jag över hos Frida så dagen efter käka vi frukost o så körde dom hem mig så stannade dom kvar tills vi sedan åkte på kalas till Magnus!! :) sen därifrån åkte vi upp och fick träffa vår nya lilla tjej i gänget!! :) som en liten docka!! :)

Så denna helgen har varit hur bra som helst!!! :) så här kommer lite bilder (vet bara inte hur man får dom till att lägga sig i den ordningen man vill ha de, eller hur man gör när man vill skriva under eller över bilden?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0