Sjuka

Ja.. Har inte så mycke att skriva.. Eller a jag har allt att skriva om men jag e ju just nu så grymt dålig på att göra de.. Har i à f varit på akuten två ggr i helgen.. En gång med mig själv o en gång va jag med Niklas.. Jag hade i à f en infektion i kropp o hals så de fick bli kåvepenin.. Mycke roligt jag berättar ;) men något jag ser grymt mycke fram emot just nu är att jag och Cia ska åka ner till Gbg om ett tag och färga håret å grejer ska bli grymt kul! Vill verkligen bli lite ljusare igen om de går :) Jag o Niklas fick ta oss en liten tur ute i trädgården med izabella förut så hon fick åka pulka.. Tyvärr tyckte hon inte att det va roligt haha vet inte om de va för att hon va på kasst humör eller om hon bara märkte att mamma o pappa inte va riktigt 100.. Åka pulka trodde jag alla gillade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0