<3

Som ni kanske såg på min väns cias eller kenzas blogg så la dom för ett litet tag sedan upp videos som handlade om canser.. Jag har så fruktansvärt svårt att se sånna fruktansvärda saker och de gör så fruktansvärt ont i hela mig så jag har inte förens idag kollat på videon juliaresan.. Alltså jag grät som ett litet barn!!!
När en 11 årig tjej står och säger "jag vill att människor ska vara glada, så länge dom är pigga och friska" då får man sig en tankeställare!! Tänk va mycke man tar för givet här i livet!!

Och hur ont det än gör att titta på sånt här och sätta sig in i denna orättvisa och hemska värld så som cia också skrev så kan man inte alltid blunda för det.. Tänk om alla skulle blunda för allt hemskt.. då hade vi inte kommit långt med något här i livet..

Gå in och bli månadsgivare på:

http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Manadsgivare/

Eller skänk ett bidrag på:

Pg: 90 20 90-0
Bg: 902-0900


All kärlek till er som har det svårt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0