Söndag

Haft en underbar helg!
I fredags va jag och Niklas barnlediga så vi tog oss en sväng till Ikea efter Niklas slutat.. Fick köpt en växasäng till Izabella, en taklampa till vardagsrummet och Bellas rum, nörkläggningsgardiner och lite smått :) igår så åkte Niklas med Isac och köpte en fyrhjuling i Uppsala eller nått, så jag och Bella va först hos mamma och sedan gick vi på kalas hos cias mamma för att fira hennes mormor.. :)
Efter vi varit där å käkat en as god sallad så åkte vi upp till Cia o familjen, gick en promenad och sen bara myste hemma.. Har inga bilder från igår eftersom att min mobil va full.. Måste radera massa..
Här är lite grejer jag köpte i veckan.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0