Tisdag

Idag har jag varit inne hos cia och Tyra? Eller thyra? Cia kan inte bestämma sig hur hon vill stava lillans namn.. För mig var det självklart att hon skulle stavas Tyra.. Hade inte ens tänkt på att man kunde stava det med h.. Men ja de blev änna svårt att välja.. Lycka till du gumman ;)
Vi va i à f ute på promenad, satt o mös med lillan och sedan hade vi lite modevisning i cias garderob haha.. :)

Efter jag varit hos dom åkte jag å handlade och sedan åkte jag till min älskade mamma å satt å tjötade en sväng :)

Nu har jag en lasagne i ugnen o Niklas lägger Bella.. Sen blir de bara mys i soffan.. :)

Jag kan inte fortfarande inte lägga upp bilder.. Vet någon varför??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0