Blev en livlig födelsedag..

för Bellizen!! :) Va egentligen tänkt att bara mamma skulle komma förbi idag men det slutade med att Cia, Tindra, Frida, Wilja; Emma och Wilma kom ut också!! :) En skojig dag med mycke skratt, bus, korv med bröd och fruktsallad haha :) Jätte lyckat!! :)

Här är lite bilder från idag.. :)

Det var någon som frågade vad som va i det stora paketet och det va denna lilla godingen,
såå himla söt!!! :)  (Lägger ut vad hon fått mer imorgon eller i helgen)










Tack min fantastiska mamma och mina underbara vänner för en toppen dag!!! <3

Min goa Izabella på sin födelsedag för ett år sedan <3



Kommentarer
Postat av: Katarina

Så himla mysiga bilder! Tänkte faktiskt också kommit ut en sväng idag men blev fast med bakandet när jag heller inte fick tag i dig..! :P så fräck fyrhjuling hon fick! ;) och så söt bild från förra året, undra vem som tagit den..? ;) haha! Puss

2012-03-13 @ 22:31:00
URL: http://ernflykt.blogg.se/
Postat av: Cia B

En fågel viskade i mitt öra att din fruktsallad var riktigt god :) Säger aldrig vem den lilla fågeln var :)

2012-03-14 @ 07:51:21
Postat av: Anonym

Inte sett att du haft blogg tidigare men var ju tvungen att titta in ;) Hon ser så söt och go ut din lilla Bella, undrar om hon e lik dig till sättet ?! :) Kramar Anni

2012-03-14 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0