Hej

Tredje gången jag bloggar bara idag.. De brukar jag ju göra på ett halv år annars :) men va smidigt de är när man gör de från iphonen!! Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag älskar min iPhone!!! Va såå anti det från början men fasen va bra dom e!! ;) har försökt å städa så mycke som möjligt tills i helgen men det har gått sådär eftersom min lilla skit har velat leka.. Så vi har badat tillsammans, målat och lekt typ hela dagen.. Nu väntar vi på att pappa niklas ska komma hem med pizza :) eftersom jag ska baka hela kvällen sen så behövde jag inte ställa mig o laga mat ;)

Här är lite saker jag handlat hem!! Så fint med små converce på barn :) (men måste byta dom till mindre storlek bara) och kolla trosorna med volanger till Bella hur söta e dom inte?! Och mina fina örhängen, älskar dom!!! :)
Mycke jag älskar idag!!! Men något jag hatat och som jag precis såg på fendi, fästingar!! Fyy f#n säger jag bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0