Idag..

har jag varit inne hos cia o tyra å så va även Frida o wilja där en stund och senare även myra o hampus.. Gick en liten promenad o sen satt vi o mös en stund på altan.. Så skööönt!! :)
När cia hämtade tindra från dagis så satt jag o mös med lilla Tyra, hon va såå go o skrattade flera ggr men fick de ju självklart aldrig på bild!! Och tindra, såå underbar.. När hon kom hem så gick hon direkt ut o lekte med kompisarna och efter en liten stund så kommer hon in med en stor bukett maskrosor till mig!! Då blev gudmor rörd!! :) <3

Efter de åkte jag förbi mamma en sväng så följde hon med mig o handlade lite innan jag åkte hem till mina älsklingar! :)
Nu på kvällen har jag o Niklas varit ute i trädgården och jag har fått Niklas till att klippa massa buskar och grejar med Bellas nya gungställning som han va å köpte här om dagen..
Livet är allt bra underbart!! Världens bästa familj, vänner och underbart väder!!! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå va jag älskar dig !! Haha med blommorna. Men snälla Josse släng dom. Du bara men neee CIA det klarar jag inte:)

2012-05-22 @ 22:17:45
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: milla

varför blir ingen rörd när jag plockar maskrosor............................

2012-05-22 @ 22:54:35
URL: http://millaofsweden.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Nääää jag kunde inte me de hon va ju bara för go när hon kom där med dom.. Hade hellre velat ta med dom hem men då hade nog Niklas undrat va f*n jag knaprat för piller hahaha... :) <333



Och Camilla hahahaha du är inte lila göööllig som

Tindra förstår du!!! Fast du eä jue reätt så snögg ä due jue iofs!! Filf!!

2012-05-23 @ 00:03:42
URL: http://fineobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0