Måndag

Denna veckan börjar verkligen toppen.. Niklas fick ett samtal från dagis att vår lilla tjej hade både diarré o spytt.. Så är antagligen magsjuka.. Stackars min fina lilla tjej <3
Och jag hade ju självklart planer i veckan.. Åka till Gbg imorgon.. Hälsa på o lämna present hos Katti och även nått som inte är lika roligt, begravning för en väldigt go v.t..

Får väl se hur detta fortsätter.. Själv ligger jag nu i soffan o mår sådär.. Har en jäkla huvudvärk å så..

Har drömt så himla mycke om min mormor i natt också.. Vaknat utav att jag gråtit.. F#N.. Ich vermisse dich so sehr oma!!
Måste bara skriva att jag har världens bästa mamma också! Älskar dig så mycke!! <3

Lite gamla bilder..




Kommentarer
Postat av: Cia B

Nä fy, stackars lilla Bella :(

Hoppas både lillan o du mår bättre snart :)

2012-05-14 @ 16:20:21
Postat av: Anonym

Tack Goa cia :)

2012-05-14 @ 17:27:40
URL: http://fineobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0