Morsdag..

firade vi med svärmor och syskonen genom att åka ut till snäckan och äta brunch.. Va verkligen jätte mysigt!! :) fast jag trodde faktiskt att dom skulle ha lite roligare mat.. Tycker eftersom man betala ganska mycke så hade jag förväntat mig mer.. Men som sagt mysigt va det och de e de viktigaste!! :)

Efteråt så åkte jag Niklas och izabella en sväng till torp för att köpa sandaler till Bella och ett par shorts till Niklas.. Slutade med att Niklas köpte sig 4 par shorts, 2 linnen, 1 t-shirt och ett par flip flop.. H&m är fasen farligt ju med både barn, dam o herrkläder!! Jag köpte mig också lite fast på bikbok den här gången..

Har legat o halvsovit hela kvällen så nu väntar jag på att fråga Olle ska börja.. Om jag klarar hålla mig vaken.. De e ju såå kul!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0